linuxovy system pro sekretarku neni pod nosem

Pondělí Červen 4 16:48:24 CEST 2001

On Mon, 4 Jun 2001 radek.karaffa na ct.cz wrote:

> Sam jsem na to narazil, ponevadz mam MSwinxindl nainstalovan
> ve smartdrive souboru a ten linux namountovat neumi,
> takze jsem si nezawinil

Tak "smartdrive soubor" to asi nebyl (ledaze by se v Redmondu uz
definitivne pomatli a zacali kesovat obsah disku zpatky na disk). Jestli
to mel byt ten soubor, ve kterem je jakoby dalsi disk, ale komprimovany,
tak ten Linux namountovat umi pomoci veci, ktera se jmenuje dmsdosfs. Ale
nejsem si jisty, jestli se to jeste vyviji.

> (jestli ano a ja o tom nevim, tak se zastrelim)

Zacal bych si shanet strelnou zbran... ;)