informační systém pro malou knihovnu

Milan Berka Milan.Berka na kpnqwest.com
Pondělí Červen 4 17:03:16 CEST 2001

Doporucuji pohledat v systemech s PHP, zacit je mozne na serveru

www.php.net

Milan
P.S.
Obecne PHPMyAdmin pro spravu DB, pak neco jako BROWSE, EDIT, INSERT,
DELETE
pokud mate predstavu o strukture DB tak je to asi na 3 hodiny prace.

--
Doc.RNDr.Milan BERKA, CSc., IIT Manager,
KPNQwest Czechia s.r.o., http://www.kpnqwest.cz/