po spusteni externiho programu midnight commander zamrzne

Pondělí Červen 4 17:34:23 CEST 2001

Pavel Arnost napsal:
> Dobry den!
>
> kdyz spustim z midnight commanderu externi program, po jeho ukonceni mc
> zamrzne (a musim ho "killnout")...stava se to pokud jsem pod normalnim
> uzivatelem a v textove konzoli (v X terminalu se mi to jeste
> nestalo)...nesetkali jste se s podobnym problemem?

to je "standardni" chovani mc. treba pokud pustim pod mc daemona, tak mam
smulu a musim to vypnout/zapnout a pak se teprve dostanu k shellu

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Myth> thats \\GNU\Linux$ to you