Jak zjistit write-cache na IDE?

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Červen 4 18:19:07 CEST 2001

Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> Rekl bych, ze lzou prave kvuli tomu, aby ty benchmarky vychazely lepe. :P
> (Ze stejneho duvodu bych se nedivil, kdyby nestydate lhaly i s queue-

Uvidime, az se pridaji dalsi vyrobci. Vim jen o IBM a zatim jsem
narazil pouze na jeden problem: Pri hodne velke umele extremni zatezi
(a to opravdu hodne extremni) sem tam timeoutoval nejaky zapisovy
pozadavek. Jeste nikde jsem ale na zadne zpochybneni funkcnosti q-t
nenarazil. I prusvih s vice disky na jednom kabelu se mi tim odstranil.

> taggingem...hmmm kdyz mluvime o tom taggingu...to uz bude brzo z toho IDE
> takove ocesane SCSI, ne?)

Vsak to taky pekne dlouho trvalo...

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science