Chyba php?

Josef Stach jstach na seznam.cz
Pondělí Červen 4 21:01:53 CEST 2001

Dobry den,

narazil jsem na zvlastni problem s PHP. Napsal jsem si mensi diskuzni server
v php. Puvodne bezel pod NT a vsechno slapalo krasne. Ted jsem ho presunul
na Linux a objevily se problemy. Mam dejmetomu script, ze ktereho se koukam
trikrat do databaze a neco vypisuju. Pokazde NAPROSTO stejnym prikazem jen z
jine tabulky. Jeden ze selectu mi nikdy nefunguje. Zkusil jsem pustit Apache
pod NT a pripojit se na tu linuxovou MySQL databazi. Vsechno bylo v poradku.
MySQL serverem to tedy neni. Funguje to perfektne i z konzole, takze
problemem se vzdalenym pristupem snad take ne.

Uz by to mohlo byt jen PHP (4.0.3 pl1) nebo Apache (1.3.9). Nesetkal se
nekdo s podobnym problemem?

----- Vypis chyby: -----

Warning: 1 is not a valid MySQL-Link resource in kluby.php on line 53

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in kluby.php
on line 54

Warning: 1 is not a valid MySQL-Link resource in funkce.php on line 19

----- Odpovidajici radky: -----

kluby.php : 53
$vysl = mysql($databaze, "SELECT * FROM kluby WHERE id_skupiny = '$show'
ORDER BY nazev DESC");

kluby.php : 54
$poc = mysql_NumRows($vysl);

funkce.php : 19
mysql_close();

Promenna $show ma hodnotu jakou ma mit. To je v poradku. Take me zarazi, ze
nevi co ma delat s funkci mysql_close();