linuxovy system pro sekretarku neni pod nosem

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Červen 4 21:15:00 CEST 2001

Ve zkratce:
1. omlouvam se za vulgarismus, ze je to blbost,
   ale myslim ze k nasazeni pro kancelar
   (to nejsou jen office, ale treba i ucetnictvi)
   to bude mit SPOUSTU problemu.
   Reagoval jsem na nazor, ktery rikal:
   vezmi 100% linux, 100% office602, 0% MSwin
   a je to tak jednoduchy ...

2. Asi jsem si neprecetl uplne vsechno o wine
   me kroky byly:
   a) cetba recenzi (tedy jen ceskych, spis jak padly po ruku)
      - vsechny tvrdily, ze MUSITE mit windows (k moji smule)
      treba je to tim, ze ta uplna emulace win32api je stale vyhledove?
;)
   b) nakonfigurovani wine se zjistenim,
      ze nevim cim primountovat drvspace fs
   c) u kolegy s MSwin nainstalovanymi normalne do fat32
      fungovalo pod wine dost veci dobre

4. Omlouvam se za zamenu pojmenovani smartdrive<->drvspace
   myslim, ze za to se budu stydet dlouho ...
   nez se zastrelim, ze neumim primountit drvspace,
   zkusim tedy najit dmsdosfs, jestli nekde zije ...
   (drvspace nezrusim, ja mam totiz v tech drvspace windows 3x
    na jedne partysne *fuj skoro jako barysne*
    ponevady v ostatnich part. je mnoho jineho}

dekuji, koncim ... a jdu si cist na winehq.com, nez najdu dmsdosfs
radek.karaffa na ct.cz