pripojeni k internetu

DaMNeD lek.pbpe na cbox.cz
Pondělí Červen 4 21:19:30 CEST 2001

dobry den,

jsem tu znovu se stejnym problemem ... tentokrat se pokusim byt konkretnejsi

pokousim se pripojit svuj Red Hat 6.2 prez externi Microcome Deskporte 56k
voice k internetu. (prez kppp k Worldonline)

modem vytoci cislo, spoji se se serverem, ale jakmile dojde k prihlaseni do
site, kppp napise "kppp daemon died unexpectly" a v logu tvrdi, ze

"peer is not authorized to use remote adress 212.11.112.2"

pak jsem se nejak stoural v nastaveni site, a od te doby vse fungovalo a
mohl jsem se pripojovat. pak jsem se ale opet v necem stoural a zase to pise
stejnou hlasku. tedy ...

jak je to s nastavenim IP adresy na mym (jedinym) pocitaci, kdyz se chci
pripojit k internetu? v HowTo pisou, ze si to mam zjistit u svyho
poskytovatele, ale ten mi prozradil akorat adresy svych DNS serveru.

a jak je to s nastavenim gateway, maskou podsite a pod?

pokud vim, tak kdyz se pripojuju k inetu pod windows prez RazDva, tak mam IP
adresu pokazdy jinou...

=======
pokud byste nekdo neco vedel (cokoli), poslete mi to plz na mail.
lek.pbpe na cbox.cz

budu ted mit  delsi dobu pristup pouze ke svy schrance prez web.

a plz ocenim jakejkoliv napad. urcite to bude nejaka chujovina. jsem just
beginner

diky, cezi