Jak se pripojit na DB

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Červen 4 23:40:35 CEST 2001

On Mon, 4 Jun 2001, linux.cz confera wrote:

> Nazdarek
>
> mam takovou malou otazku zacinam si hrat
> s php a databazami. A moje
> otazka je tato.
>
> da se dalkove pripojit na jinou databazi ???
> u vzdaleneho serveru vim IP, jmeno pod kterym
> bezi databaze, login+pass ????
Prominte za OT, v PHP neprogramuji, takze vam primo neporadim, ale zatim
jsem nevidel zadny manual, v kterem by toto nebylo popsano => zkuste
nahlednout do jakekoliv knizky o PHP a urcite neco najdete.
(strucneji RTFM)

> nedalo by se to realizovat pripojenim na SQL pres
> port 1433 ??? Nemate nekdo skusenosti s pripojovanim
> databazi pres ODBC ve woknach ?????
Vim, ze jsem neco o ODBC+PHP cetl v diplomove praci Lukase Maleho:
http://www.spsselib.hiedu.cz/~malyl/diplomka/

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..