Jeste jednou RPM

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Úterý Červen 5 10:26:33 CEST 2001

> Balicek je upraveny pro novejsi verzi programu RPM. Resenim je
> upgrade na rpm 4.x (coz ale neni jednoduchem jak jste sam zjistil)
> nebo upgrade na posledni verzi rpm 3.0.x, ktera take umi pracovat s
> novymi balicky a nedela tyhle problemy.

  Balik z update rpm-4.0.2 nebo tak nejak jde updatovat uplne v
pohode naprosto bez problemu. Dokonce mi to upgradlo i na starem RH 5.2 z
2.x verze na 4.0.2 a vse jede bez problemu. Tim, ale nerikam, ze problemy
vam nenastanou, kazdopadne zaloha /var/lib/rpm to jisti ... Drive jsem se
setkal s problemy zborene databaze, atp. ale ted to vypada OK. Jedina chyba
ktera tam je, tak je s realokaci a instalace baliku jako nonroot user.

Best,
  .R.V.

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-