PHP 4.0.3pl1+apache-1.3.14 ...

M.B. benes na email.cz
Úterý Červen 5 09:55:53 CEST 2001

host naplneny mam z jineho skriptu - nevypisoval jsem to vsechno ....

kazdopadne vyplneneho hosta mam a pristup do databaze take mam....;

PROBLEM SPOCIVA V TOM, ZE  ze serveru1(phpconnect) se pripojuji na
server2(mysql) a v logu Serveru2 se vypise "74436 Connect   web@    denied"
namisto toho,
aby se vypsalo "74436 Connect   web na server1". Tzn. nepredava se tomu mysql
korektne
host toho serveru1.

Na serveru2 (tam bezi to mysql) chyba neni - zkousel jsem se tam nakonektit
jeste z jineho stroje a to je v poradku; (korektne se do logu vypisuje
Connect
web na jiny.stroj.cz..) Chyba je nekde na server1 .....ale kde ...

>"M.B." <benes na email.cz> píąe v diskusním příspěvku
>news:3b177c98$1 na news.cvut.cz...

>?

news:9f93t1$i5k$1 na morticia.kit.vslib.cz...