Unable to open display

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Červen 5 11:18:20 CEST 2001

Pavel Houdek <p.houdek na seznam.cz> wrote:
> Prosim poradte s problemem pri vzdalenem pripojeni xserveru. U sebe bych rad
> pustil xaplikace, bohuzel z nejakeho me neznameho duvodu to nejde...
> Nastavene promenne a povoleni pristupu jsem snad udelal...

> betula:~$ xhost +
> access control disabled, clients can connect from any host

Tohle samozrejme neni bezpecne.

Co dela echo $DISPLAY na stroji betula?

> betula:~$ ssh houdekp na sgi.fsid.cvut.cz
> houdekp na sgi.fsid.cvut.cz's password:
> Last login: Tue Jun  5 09:33:33 2001 from betula.fsid.cvut.cz
> No mail.
> sgi $ echo $DISPLAY
> sgi:11.0
> sgi $ DISPLAY=betula.fsid.cvut.cz:0.0;export DISPLAY
> sgi $ echo $DISPLAY
> betula.fsid.cvut.cz:0.0
> sgi $ xterm
> Error: Can't open display: betula.fsid.cvut.cz:0.0
> sgi $ gambit13
> Starting /usr/local/fluent54/Fluent.Inc/gambit1.3/irix6r10/gambit ...
> [...]

Nebylo by lepsi pouzit (je to bezpecne)

ssh -f houdekp na sgi.fsid.cvut.cz xterm

nebo

ssh -f houdekp na sgi.fsid.cvut.cz bash -login -c xterm

a v otevrenem okne si pustit ten gambit13? (Nebo muzete poustet tu aplikaci
primo zadanim jejiho jmena misto xterm.) To co zkousite, muze nefungovat
kvuli firewallu apod. (to, co navrhuji take nemusi nutne fungovat, kvuli
nastaveni sshd, apod.).

                                                      S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229