Jakou zvukovku?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Červen 5 11:52:07 CEST 2001

FM

To je takova veda poslat na vystupni port par bajtiku? Ja mam nekde
kompletni specifikaci cipu yamahy, tak 2 roky sice zpet, ale predpokladam,
ze zpetna kompatibilita tam nejaka bude. Pokud mate o ty PDFka zajem, piste
mi na priv. mail. (konferenci moc nectu, neb nemam cas si ani p*dnout).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications