Znalosti o scanerech

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Červen 5 15:19:10 CEST 2001

> 	Moje zkusenosti:
> - pres SCSI ano, pokud mate podporovany SCSI radic (coz vesmes ty,
> ktere jsou se scannerem dodavany, nejsou; kupte si opravdovy SCSI radic).
> - pres USB ano
>
> 	Sam mam dobre zkusenosti se scannery HP (co se tyce kompatibilty
> s Linuxem;

Moje zkusenosti :

Skener HP 5p (A4) pripojeny pres "SCSI radic" sym53C416 (ISA
PnP karta).  Tento radic ma podporu od kernelu cca 2.2.12 a od te
doby je to schopne provozu.
Bohuzel se mi nepovedlo presvedcit jadro 2.4.x, aby si nastavovani
PnP vyresilo samo. Takze je treba pouzivat isapnp, ale jde to.

Skener HP PhotoSmart S20 na USB. Podporovany neni a podle HP ani
nebude - nemaji zajem o zakazniky provozujici linux.

Ovsem v konferenci sane-devel probehla pred dvema mesici hlaska :
"HP is definitely working on providing drivers for scanners. We
should be able to provide specific information by July. "

Takze se snad blyska na lepsi casy.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s