kompilace modulu mandrake8

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Úterý Červen 5 16:13:40 CEST 2001

Dne út  5. červen 2001 17:47 jste napsal(a):
> Vazeni muze prosim nekdo poradit? Mam MDK8, nic neni doinstalovano.
> Zkousel jsem kompilovat jadro. Pri vlastni kompilaci jadra neni zadny
> problem. V okamziku kdy chci kompilovat moduly, vyskoci s tisicem
> chybovych hlaseni. Nevim kde je chyba. Mam dodrzeny vsechny verze z
> /Doc/Changes. Paradoxem je, ze kdyz dany modul presunu aby jej
> zakompiloval do jadra, tak vsechno funguje.
> Setkal se s tim nekdo?
>
> dik.
> d.

Zdravim.

To jadro je stahnute nebo kompilujete to z mandrake8?

Mel jsem totiz podobny problem na RH7.1, kdyz jsem pouzival jadro z
distribuce.

Pomohlo bud stahnout z ftp jadro nove, nebo dat pred konfiguraci jadra prikaz

"make mrproper"

a provest kompilaci znova.

S pozdravem

David Lukastik