Znalosti o scanerech

Valter valter na atlas.cz
Úterý Červen 5 19:54:23 CEST 2001

> : Me se podarilo zjistit:
> :       o Scanery pripojeovane pres paralelni port jsou verskze
> :           nepodporovane.
> :       o Se scanery pripojovane pres SCSI jsou problemy.
> :       o Jeste vetsi jsou problemy s typem UMAX.
> :       o O scanerech pripojovanych pres USB nic rozumneho.

> - pres paralelni port ne.
> - pres SCSI ano, pokud mate podporovany SCSI radic (coz vesmes ty, ktere jsou
>         se scannerem dodavany, nejsou; kupte si opravdovy SCSI radic).

Karty dodavane ke scanerum Microcom jsou "normalni" SCSI radice (bud ISA
AHA152x, nebo PCI AIC7885)

Jestli nepotrebujete "super-extra-kvalitu" postaci Micorcom V6 USL (s
PCI
radicem a USB portem), nebo Microcom X6 SCSI(ISA radic) oba pracuji s
rozlisenim
600x1200 dpi, 24-bit barvy.

Vyssi kvalita - Microcom X12 USB SCSI - 1200x2400 dpi. (hloubka
neoverena)

> - UMAX ne (aspon UMAX ASTRA 1200S jsem nerozchodil; ale mozna byl fyzicky
>         spatny).
> - pres USB ano
Mne se "zatim" nepovedlo sane vysvetlit, ze ma USB scanner :-(
Asi bude vadny interface mezi klavesnici a zidli.

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe