Tuhnuti sitove karty

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červen 6 01:13:29 CEST 2001

On Tue, 5 Jun 2001, Martin Skarecky wrote:

> Zdar,
>
> prosim o pomoc s tuhnutim sitove karty. jedna se o kartu tusim Micronet SP2500 (cip je realtek 8139).
>
> Standartne kernel pouzil driver 8139too, pak jsem ho rucne donutil pouzit klasicky 8139, ale pri obou driverech dochazi k tomu ze pri vetsim zatizeni prestane vnejsi sitova karta regovat (je zapojena do hubu a hub je zapojeny do PC-router providera (skynet)), nejde pingnout ani ven ani na ten router providera.
>
> Sitovka zacne fungovat ve chvili kdy zrestartuju init.d/network.

Neměl jsem žádné problémy, až jednou taky začala vypadávat a vypadla vždy
když jsem pohnul s kabelem od síťovky po jejím restartu zase vše OK.
Tak jsem myslel že je nějaká zrada v kabelu (za pc mám dost zmatek) tak
jsem ten kabel vyměnil za nový a delalo to pořád.
Po různých skouškách mi pomohlo když jsem kartě nastavil napevno její
přenosovou rychlost jejím programem pro dos
(zrušil původní nastavení AUTO) a začala zase chodit OK.
Asi nějaké rušení ji přepne do jiného módu a už se nepřepne spět, apoň tak
si to vysvětluji já.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne