BFU: Chyba pppd 16

Ivo Cilich ivosc na quick.cz
Středa Červen 6 07:06:29 CEST 2001

>      Mam stejnou distribuci, dela mi to take, ale momentalne to odhaduji
ma
> HW problem s modemem. Co mate za modem.

IMHO to spis HW nebude, protoze se mi to stejne chovalo v RH 6.1 na interni
ISA 33.6 modem (v RH 6.2 jsem se pak uz nepripojil ani jako root, ale to
jsem tam asi neco pokonil ja). Jinak ted mam externi ISDN "modem" Asuscom TA
200-ST se kterym se bezne pripojuji jak z Windows98, tak z DOSu 6.22 pomoci
Arachne. A hlavne jako root se s tim modemem pripojim absolutne bez
problemu, takze HW chybu bych ja osobne prakticky vyloucil.

   Preji hezky den
                   Ivos C.