GIMP

mgr Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Středa Červen 6 08:26:21 CEST 2001

On 06.06.2001 00:04, you wrote:
> In article <01060412114500.00876 na jenda>, "mgr Jan
> Obdrzalek"

> Na inetu existuji HOWTO jak pro seriovou tak i USB verzi
> tabletu, zkus ty. Zrejme je problem ten, ze gimp neni
> zkompilovan s podporou prepinani Input Device (Menu
> File->Dialogs->Input Devices, pomoci toho se prepne na
> tablet). Ale bohuzel uz si z hlavy nic nepamatuju, takze
> RTFM ;)
  ^^^^^
Done!
Gimp a Wacom mi 'nejak' chodi, problem neni v tom 'chodi',
ale v tom 'nejak'. Jde o takove veci, jako jak si nastavit
defaultni presure pro airbrush aby nebyl 10 ale 66, jak si
nastavit, v jakem rozsahu se meni tloustka cary pri zmene
tlaku (chci trochu vic, nez jen zaskrtnout size),
potreboval bych natahnout senzitivitu (nejsem schopen
pouzivat dolni polovinu stupnice - i pri nejjemnejsi snaze
dosahuju neceho jako 0,.....0,0,50,51,52...99,100).
Jsou veci, ktere jiste nekdo uz delal a ktere bych radeji
prevzal, nez abych je vymyslel sam (kresleni kruznic treba
...) a koneckoncu i takovy pokec o vhodnych odstinech,
novych patternech, vlastnich brushich, ... to asi na tuhle
konferenci nepatri.
Na pandore je konference o Gimpu, ma 9 uzivatelu a 4
prispevky :-(
Proto se ptam:
NEZNA NEKDO NEJAKOU DOBROU BEZICI KONFERENCI O GIMPU?

--
Zdravi
    mgr Jan Obdrzalek