AGP

Ing. Július Fedᚠfedas na inmail.sk
Středa Červen 6 09:13:11 CEST 2001

Dobry den,

     nevedel by mi niekto poradit ? Mam MDK 8.0, TNT2 M64 (AGP),
     NVIDIA DRIVER 1.0-1251. Vsetko slape OK, len jedna hlaska pri
     starte KDE mi neda pokoj:
     (EE) NVIDIA(0):Filed to initialize AGP.
     MDK mi kartu detekuje ako NVIDIA TNT2 VANTA PCI. Neviete ako
     spravne rozbehat AGP a celkovo kartu?

     Este dva dotazy. 1. Co mi treba doinstalovat alebo upgradnut pri
     prechode z jadra 2.4.3-20mdk (MDK 8) na jadro 2.4.5.
     2. Podarilo sa niekomu nainstalovat WinME pod VMware 2.0.4-1142?
     Mne to konci hlaskou, ze procesor nema 150 MHz. Ak sa to niekomu
     podarilo poprosim o postup ako.

     Dakujem za pripadne odpovede.

--
S pozdravom,