OpenLDAP2 a SASL

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Červen 6 11:00:46 CEST 2001

Dobry den,

nejak se tu zatim marne morim s rozbehanim SASL mechanismu s
OpenLDAP-em2.
V adresari /usr/lib/sasl mam soubor slapd.conf, kde mam radek:
pwcheck_method: passwd

kdyz do LDAP-u nacpu nejake hodnoty (s pomoci -x, tedy
jednoducheho bind-u) a pak spustim:

ldapsearch -D"cn=root,dc=jcu,dc=cz" -w Pokus -X"dn:cn=root,dc=jcu,dc=cz"
ldap_sasl_interactive_bind_s: No such attribute

Parametry jsou spravne, pokud pridam -x, tak to jede jako z
praku...

Kdyz jsem si daval jako parametr slapd-u -d 5, tak mi to psalo,
ze klient se dotazuje na typ autentikace, presneji:

ber_scanf fmt ({v}}) ber:
    attrs: supportedSASLMechanisms

(tedy pokud jsem to vsechno spravne pochopil a patri to k sobe).

Muzete me nekdo nakopnout dale? Uz nevim, co s tim... :-(

Zdravi
Honza Marek
PS: Pisu to tak trosku zmatene, pokud by byly treba nejake
doplnujici informace, rad je dodam...
--
Ing. Jan Marek
University of South Bohemia