Fw: omezeni procesu

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Středa Červen 6 11:48:46 CEST 2001

 Nevi nekdo, jak nastavit, aby treba kazdy proces, bezici pod uzivatelem
 apache mohl vyuzivat max treba 2% procesoru? Popripade to same pro pamet?
 Zkousel jsem ruzna nastaveni v /etc/security/limits.conf, ale tam u procesu
 nastavim treba celkem kolik max pameti, ale ne pro jednotlivy proces. Take
 omezenim casu procesoru je to slozite, lze tam nastavit maximalni delku
 procesu (tusim v minutach), jenze kdyz se mi nekde vyskytne proces, co si
 bere 100% procesoru a objevi se nekolikrat za hodinu, tak je stroj vlasne
 temer nepouzitelnej. Snad tu nekoho neco napadne.

                     Pavel Rauš