Fw: Fw: FW: prosba

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Středa Červen 6 14:49:50 CEST 2001

On 6 Jun 01, at 11:52, Matus Martinak wrote:

> paaani, toto je spam stary niekolko tyzdov, mozno uz mesiacov .... je
> zaujimave sledovat jeho cestu ... a to kraasne mnozstvo adries ktore v

Je stary uz mnoho mesicu, mozna uz rok, dostal jsem to poprve
nekdy v r. 2000 a od te doby jiz mnohokrat. Take mam potvrzeno,
ze ta krevni skupina opravdu existuje a je neobvykla, a take to, ze
nekdo na ten telefon skutecne volal a nekdo mu dost nevrlym
hlasem sdelil, ze ten clovek uz davno zemrel. :-(

Zda se, ze tentokrat neslo jen o spam. Bohuzel, kdyz uz nekdo
organizoval takovouhle akci, mel k tomu take udelat nejaky web,
na kterem by bylo mozne zverejnit aktualitu napr. tohoto druhu. A
samozrejme uz tradicne, kdyz to lidi preposilaji, mohli by pri tom
pouzivat hlavu a odmazat ty stovky kilobajtu hlavicek, podpisu
apod. A kdyz uz nekdo odpovida, nemusel by odpovidat take vsem
puvodnim adresatum, ze ano?

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)