Padajici bluefish

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Červen 6 16:34:05 CEST 2001

On Wed, 6 Jun 2001, Frank J. Tomes wrote:

> Zdravim,
> pouzivam html editor bluefish, stazeny z
>
> http://pkedu.fbt.eitn.wau.nl/~olivier/downloads/bluefish-0.6-2.i686.rpm
>
> a k zoufalstvi me privadi reprodukovatelna chyba. Pokud v okne s kodem
> pouzivam pro pohyb kurzorove klavesy (sipecka doleva), tak po nekolika
> stisknuti sipky se cely bluefish odporouci...
>
> Mam RH 7.1 en.
>
> Dela to jenom mne? A da se na to nejak vyzrat?

Nedela. Byla to zakrna chyba a stala me skoro cely den. Ale nakonec jsem
prisel na tom, ze vada vubec neni v bluefish, ale vtom jak pracuje gtk se
stringy v unicode. Alokuje pro ne buffer jen v polovicni velikosti.

Resenim je upgrade gtk na verzi z CVS nebo posledni, ktera je. Tusim ze
oprava mela byt ve verzi neco.10, takze jestli je takova verze venku, tak
jste za vodou.

Jinak bluefish je uz take cerstvejsi. A lepsi nez 0.6.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.