Samba a konec linuxu

Hojgr Tomáš Tomas.Hojgr na csc.cz
Středa Červen 6 16:39:59 CEST 2001

Ahoj
Diky kratkozrakosti nekterych lidi koncim s linuxem. Spravce serveru ma
cely cerveny log vsech moznych hlasek a mimo jine i tuto, ktera se tyka
meho PC:
The master browser has received a server announcement from the computer
LINUXOVA that believes that it is the master browser for the domain on
transport NetBT_Tcpip_{06E21D04-72FB-40ED-. The master browser is
stopping or an election is being forced.
Je to duvod k velkemu poprasku na firme a varovanim ohledne mista, dutek
atp. Jsem tedy donucen pouzivat slepe M$ produkty a chovat se jako
poslusny debil. Nedostal jsem ani sanci chybu napravit.
Timto se tedy loucim a snad nekdy, az... a nebo ...