BFU: Chyba pppd 16

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Středa Červen 6 20:42:36 CEST 2001

Ivo Cilich wrote:

> To by odpovidalo tomu, ze pod RH 6.2 jsem se nedokazal pripojit ani jako
> root. Ovsem u meho nynejsiho Mandrake 8.0 se jako root pripojim bez
> problemu. Spise bych to videl na to nastaveni setuid (uz abych to doma
> zkusil :-)

ve vetsine distribuci by to melo byt tak (v rh urcite), ze to, jestli je
pppd suidnuty by vas vubec nemelo zajimat. napr. v rh je koser reseni
takove, ze si nakonfigurujete ppp zarizeni (napr. pomoci netcfg,
konfigurak bude v /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-pppX), a pri
konfiguraci uvedete, zda je muze nahodit/shodit i normalni user
(ifup/ifdown pppX). pak mate jistotu, ze to zavola vsechny skripty,
ktere jsou nezbytne ke spravne funkci sitoveho subsystemu dane
distribuce.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU