Instalace Linuxu na 486sx/25 s 8Mb RAM pres FTP?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Červen 6 15:55:14 CEST 2001

> 	Domnivam se (a zatim to platilo vzdy), ze je lepsi, pokud je mozno,
> distribuci nainstalovat na vykonejsim stroji (disk napr. v ramecku),
> pote disk prenest na ostry stroj, nabootovat napr. z diskety kde je
> bzImage & loadlin, nabootovat Linux, nainstalovat LILO do MBR a hotovo,
> problemy z nedostatkem pameti a jine se tim vyresi, optimalizovane jadro
> se na techto sunkach stejne nebude kompilovat. Mne osobne nekolik techto
> stroju uspesne slouzi jako routery/firewally zakazniku - posledni
> 'rekord' byl loni - Red Hat 6.2, 386DX40 s 4MB RAM a 170MB diskem
> [...]

Hehe:)) Ja se zas snazim nainstalovat system na ZIP-ku (100Mb)...
Zkousim  tam vybrakovat RH7.1. Zatim tam mam zaklad (bez jadra, spoustim to
zatim pres chroot) a X-ka. xterm bohuzel zatim nerozjedu.... :-o

Dosud toho tam je asi 40Mb... cilem je udelat instalaci abiwordu...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/