BFU: Chyba pppd 16

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Červen 6 18:11:49 CEST 2001

On Wed, Jun 06, 2001 at 07:03:44PM +0200, Ivo Cilich wrote:

> Tak mi to chmod +s /usr/sbin/pppd bohuzel nepomohlo :-( Zkusil jsem i SUID
> bit u+s a SGID bit g+s (jak jsem se docetl) a ani to nedava zadne
> povzbuzujici vysledky.
> ls -l `which pppd` mi nyni hlasi:
> -rwsr-sr-t  1  root  root  184796  pro  10  07:15  /usr/sbin/pppd*
> Uz jsem z toho nestastny, protoze kazdy pokus me stoji 2,60 a az manzelka
> uvidi ucet za telefon, tak me zastreli :-)
>
>            Preji hezky vecer
>                                Ivos C.

ZKuste na to strace (zjistuje  presne, jake volani jadra dany program
provadi. Treba:

strace kppp &> strace.log

nebo:
strace /usr/sbin/pppd  call provider &> strace.log

(podle toho, jak to ppp normalne spoustite)
a potom si prohlidnete ten strace.log (pravdepodobne nekde ke konci by to mohlo
vyplivnout nejakou chybovou hlasku, jako ze nemuze otevrit nejaky soubor,
nebo tak). Kdybyste si s tim nevedel rady, tak me ten soubor poslete,
zkusim na to mrknout (neposilejte to do konference, nebo vas Yenya zabije ;-))

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/