preklad na glibc-2.2 pro glibc-2.x

Středa Červen 6 22:07:14 CEST 2001

jakub urban napsal:
> zdravim
>
> archiv jsem prohledal, ale stale nevim zda jde a jak nasledujici,
>
> je mozne na systemu s glibc-2.2 (RH 7.0) slinkovat program tak aby fungoval
> i na glibc-2.1 a glibc-2.0?

ano. ale budete si muset hoodne pohrat s tim, kde gcc nachazi hlavickove
soubory a s cim ld linkuje

> zrejme budu potrebovat balicky compat-*, ty jsou ale IMHO jen pro RedHat

a pouze runtime, ne?

> jak obecne linkeru rict aby vysledny program slinkoval proti knihovnam ktere
> mu podstrcim ja, to se tyka hlavne problemu disketovych distribuci

RTFM o ld?

> (konktretne LRP), nechci static link, protoze to je pak moc velky
>
> uz jsem toho zkousel dost, ale stale bezvysledne, tak to zkousim tady
>
> ta moznot ze si nanistaluju nekolik ruznych verzi OS s ruznymi verzemi glibc
> se mi moc nezamlouva

proc ne? chroot je squela vec. rozumne osbsahly muze mit tak do 200MB

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

"Computers are useless. They can only give answers."            Pablo Picasso