pripojeni k Internetu (Was: Re: pripojeni k internetu)

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Středa Červen 6 22:41:13 CEST 2001

>    > ifconfig ppp0 | awk -F: -v RS=" " '$1=="addr" {print $2}'
>    >
>    > Ti sdeli IP adresu. Dalsi moznosti je vyuziti parametru, ktere vraci pppd po
>    > navazani spojeni.
>
> ale bude to fungovat pouze tehdy, pokud nemáte nastavené locale. Zkuste
> např.
>
>         LANG=cs_CZ /sbin/ifconfig ppp0|grep addr
>
> Nicméně pokud budete používat IPv6, může Váš příkaz vyhodit i nějaké další
> věci resp. volné řádky.
> - --
> Pavel Janík

Souhlasim.

Predpokladal jsem, ze si to kazdy upravi podle sveho nastaveni locale.
Mne to takhle funguje a proto jsem dal napovedu. Pokud bych chtel osetrit
vsechny mozne chybove stavy a jazykove mutace, napsal bych to jinak.
Praxe mi vsak zatim ukazala, ze to neni nutne.

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?