DVD pod RH7.1

Středa Červen 6 23:33:16 CEST 2001

On Wed, 6 Jun 2001, Miroslav Lednicky wrote:

> Asi nejdrive zkusim to posledni. Co je to za sileny postup? :-O Muzu vedet,
> o co priblizne jde?

Oops. Misto RH 7.2 ma byt nahore RH 7.1 (novejsi neni).

Distribuce 7.1 je urcena pro jadro 2.4.x. Nova rada jader podporuje
nektere nove vymozenosti zahrnute v Glibc 2.2.x, ktere jsou zapnute v
optimalizovanych verzich glibc (tj. i586 a i686).

Pokud chcete pouzit jadro rady 2.2.x, musite pouzit Glibc, ktera
neobsahuje tyto vymozenosti (ktere jadra 2.2.x neumeji) a to je prave
verze pro i386 [alespon pro RH pre-7.1 to tak bylo].

Stejne je to s quotou. V novych jadrech je quota novejsi a nastroje nejsou
zpetne kompatibilni, takze pro starsi jadro potrebujete nastroje pro
starsi quotu (tj. z RH 7.0, kde bylo standardne jadro 2.2.x).

--
                        Milan Kerslager