Mandrake - rc.config

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Červen 7 01:27:45 CEST 2001

On Wed, 6 Jun 2001, Ales Novy wrote:

> Dobry den, neni to tak dlouho co jsem nekde cetl od Suse, ze distribuce RH
> do verze 6.2 a dalsi zalozene na rpm maji oproti ostatnim distribucim
> nestandartne ulozene konfiguracni, ale snad i dalsi soubory. Jak to vlastne
> je? Jiz jsem zkousel konfigurovat 5 ruznych distribuci a vzdy mi nejaky cas
> trvalo, nez-li jsem se zorientoval.

Je to tak, ze se kazda distribuce vicemene lisi.
Aby se to nejak sjednotilo, vzniknul projekt Linux Standard Base
(LSB), ktery je samozrejme tesne svazan se standardem FHS (File Hierarchy
Spec), coz je prave zminovane ulozeni ruznych konfiguracnich souboru a
knihoven atd.

Vice lze nalezt na http://www.linuxbase.org/
Vysledky testovani jednotlivych distribuci jsou k nalezeni napr. na URL:
http://www.linuxbase.org/test/results/index.html

Chtel bych jen podotknout, ze vysledky pro muj oblibeny Mandrake tam
nejsou nijak lichotive, ale v soucastnosti je aktualni verze 8.0 na tom
daleko lepe, jen nemuzu ten odkaz najit, nekde v konfereci Cooker o tom
byla zminka.

	R.V.