Linux s j. 2.4.0 + SO 5.2 a KDE 2.1 nahrada za Win2000 s Office2000

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Červen 7 08:48:06 CEST 2001

On Wed, 6 Jun 2001, Ales Novy wrote:

> Zdravim vsechny,
> chtel bych se zeptat, jestli mate nekdo jiz nejakou konkretni a zaroven
> pozitivni zkusenost s SO na Linuxu ve firme, kde na tomto systemu pracuji
> obycejni uzivatele odkojeni WinDosem. Rad bych vyuzil nadseni meho sefa z
> novych a levnych technologii. Predpoklad pro tuto zmenu je, ze musi byt
> zachovana vysoka kompatibilita dokumentu z Office od M$ a hlavne Outlooku.

Podoubnou vec jsem take resil. Prvnim predpokladem (dle meho nazoru) je
mit pocitace se 128 MB RAM, protoze bez nich jsou SO dost line. Co se tyce
kompatibility dokumentu M$ Office, tak ta je zcela bezproblemova (pokud
nepouzivate nejake slozite VBscripty). Dalsi vyhodou muze byt to, ze
adresar /home/ nebude na lokalnim pocitaci, ale na NFS svazku na serveru
=> at se prihlasi uzivatel na kterem koliv PC, ma sve nastaveni a sve
dokumenty. Co se tyce kompatibily Outlooku tak tam bohuzel nevim, co
presne mate namysli, ale rekl bych, ze by vsechny potencialni problemy
meli mit reseni.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..