vykon jadra

Marek Olšavský orsm na atlas.cz
Čtvrtek Červen 7 08:50:11 CEST 2001

            Dobry den,
    jsem zde s jednim starsim problemem. Nevim, jestli je to skutecnost,
anebo mam nekde neco spatne nastaveneho, ale pripada mi, ze vykon pocitace
sel po reinstalaci z jadra 2.2.16 na 2.4.2 nejmene o 100% dolu. Pomuze mi to
rozresit rekompilace jadra, nebo mam pridat pamet (mam ji 56 MB (64MB - 8MB
ukusuje onboard grafika)). Dekuji za jakekoliv nakopnuti.
                        MaReK
P.S.: Pokud mi pomuze rekompilace, tak mi prosim prozradte, co vsechno musim
udelat. Krome stahnuti, protoze mam doma zdrojaky od jader 2.2.19 a 2.4.3
stazene z kernel.org

Marek "Penguin" Olšavský
private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
privat WWW: http://orsm.spedia.net (http://mujweb.cz/www/orsm)
Blue Tree mail: btdisk na atlas.cz
Blue Tree WWW: http://bluetree.hyperlink.cz