vykon jadra

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Červen 7 09:40:41 CEST 2001

Marek Olšavský schrieb in Nachricht <005301c0ef1e$19b4a3a0$0102a8c0 na ucitel>...

>Nevim, jestli je to skutecnost, anebo mam nekde neco spatne
>nastaveneho, ale pripada mi, ze vykon pocitace sel po reinstalaci
>z jadra 2.2.16 na 2.4.2 nejmene o 100% dolu.

100% dolu znamena, ze nejde vobec? :-))) Z takejto charakteristiky
sa nedozvieme nic. Co konkretne je pomalsie?

Vystrel do vzduchu: co DMA rezim diskov? Pre jadra 2.4 je treba
explicitne povedat, ze ho ma pouzit (bud pri kompilacii jadra,
alebo niekde v initskriptoch hdparm-om), 2.2 to myslim mali
default. To je jedine, co ma napada, ze sa skutocne vyrazne
prejavi aj pri miernej zatazi pocitaca.

Zdravi
--
                                                              Stano