nenezrana mozilla

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Čtvrtek Červen 7 13:11:58 CEST 2001

>                ^^^^
>  Jo, jenze komponenty IE se spousti pri startu windows...

> muzu vedet proc? (podle me je Galeon nejlepsi browser, co jsem za posledni
> dobu videl...)
>

> --

zdravim
vzdyt galeon je pouze rozhrani nad mozillou... takze je uplne jedno, jhestli clovek pouziva mozillu nebo galeon.. jediny rozdil je v tom, ze ikonky atd vypadaji jinak (IMHO lepe) a rozhrani je trosku rychlejsi...ale co se tyce pameti ram, tak je nenasytny az moc.. IMHO je 32MB RAM na mozillu i na galeon docela malo...ja mam 128 a je to jen tak tak...

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz