ISDN a pomalost linky pri zatazeni servera.

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Červen 7 13:48:55 CEST 2001

"Karol Reich, Ing." wrote:
> Pouzivam ISDN vytacane pripojenie pomocou pppd v demand mode a proxy server
> Wwwoffled. Vsetko je v poriadku dokial nezatazim server.
> Ak zatazim server napriklad kopirovanim, a pustim pingy zo servera do
> internetu (napriklad na mojho providera) tak vyskakuje aj 80% stratenych
> paketov.
> Je to normalne? Pritom procesor je zatazeny asi na 50 %.
>
> Nie je to silna masina P200, 32 MB Ram, 15 GB EIDE HDD.
> Redhat 6.2, jadro 2.2.14-5.
> ISDN modem je externy Zyxel ommi.net.

1) malo pameti a cele to zurive swapuje a ztraci se data na seriovem
portu,
2) nefuncni handshake mezi PC a terminalem,
3) problem s IDE diskem, pri vetsi aktivite moc blokuje preruseni
a ztraci se data,
4) neco uplne jineho...

	Majkl