Jaký HTML editor používat?

Martin Kamín Shaka kamin na atlas.cz
Čtvrtek Červen 7 18:35:16 CEST 2001

Vím, že to tady už běželo, ale odpovědi mě díky nepřesnému zadání moc
neuspokojily.

Hledám HTML editor splňující toto:
1. umí pracovat přímo s kódem (zdrojem HTML) a barevně jej rozlišovat
(nebo umí spouštět externí editor, který to umí)
2. umí testovat linky a označovat, které soubory mají neplatné linky
(prostě: správce konzistence)
3. umí publikovat obsah inteligentně (jen nové nebo změněné) tlačítkem
PUBLISH přes FTP
4. umí také WYSIWYG (v tomto režimu mi musí umět na pravé tlačítko nad
obrázkem nabídnout jeho properties, umí vložit nadpis, tabulku apod.)
5. není to EMACS a VI :-o
6. drží se maximálně standardů kódu HTML
7. umí se napojit na český ispell
8. je v .RPM

Děkuji za každý tip
Martin K.