KOMERCE - skoleni Linuxu?

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Čtvrtek Červen 7 21:55:56 CEST 2001

Pavel Urban wrote:

> Zdravim,
>
> mate nekdo osobni, pozitivni zkusenost s firmou, ktera v nasich krajich
> skoli Linux? Pokud mozno spise na administratorske urovni (konfigurace
> systemu a jadra, zabezpecovani, specialitky typu IPSec, ACL patche do
> jadra, clusterovani atd atp). Zajimalo by me, jaka je v tehle oblasti v
> dnesni dobe nabidka... a kdyby me neco oslovilo, ja bych zase oslovil
> nase strazce pokladu ;-)
>
> Diky!
Ahoj,

zucastnil jsem se skoleni poradanych firmou Soft-tronik (Sprava Linuxu,
Sprava sendmailu) a byly IMHO velmi kvalitni. Skoli to spravci siti z
vysokych skol (tusim ze z UP Olomouc a z Plzne) a muzu to opravdu vrele
doporucit.
V Olomouci je skoleni u pocitacu s primym pripojenim k akademicke siti,
vsechna konfigurace se na nich hned zkousi a navic jsou celkem levna
(cca 4 tisice za dvoudenni skoleni).
Tusim, ze se na to da prihlasit na http://www.stt.cz, veci o ktere mate
zajem jsou asi predmetem skoleni Linux - rozsirena sprava sytemu.

Zdravi

Zdenek D.