MySQL a phpMyAdmin

Jan Gajdorus jan.gajdorus na greep.cz
Čtvrtek Červen 7 20:49:39 CEST 2001

Problem jste sam napsal, pouyivate php4.
Staci si stahnout z www.phpwizard.net novou verzi phpmyadmin (aktualne
myslim 2.1.0), muzete si i vybrat koncovky (php3 nebo php).

Zdravi Jan Gajdorus
-----Original Message-----
From: Vladimír Kroc [mailto:admin na kknet.cz]
Sent: Wednesday, June 06, 2001 6:37 PM
To: linux na linux.cz
Subject: MySQL a phpMyAdmin

Ahoj vsem,

nainstaloval jsem mysql-2.23.32 z rpm baliku v RH7.0. Vse funguje skvele,
ale jenom kdyz prikazy zadavam na server (mysql), vytvaret tabulky, databaze
Ale kdyz chci v phpMyAdmin treba prochazet (browse) v tabulkach, ktere jsem
vytvoril, tak to vypise nasledujici chybu:

    Fatal error: Call to undefined function: php3specialchars() in
/home/httpd/html/phpMyAdmin/lib.inc.php3 on line 375

a vypise pouze udaj z prvniho sloupce a u ostatni nic :((

hledal jsem v dokumentacich MySQL a PHP, ale ani jsem nenasel, co ten prikaz
php3specialchars() znamena ??

pouzivam PHP 4.0.4p11, take instalovane z rpm

Dekuji vsem za pomoc

V. Kroc