glibc 2.2 vs glibc 2.1

Michal Illich illich na empyreum.cz
Čtvrtek Červen 7 21:20:20 CEST 2001

Dobry den,

	nainstaloval jsem RH7.1CZ, ten ma glibc ve verzi 2.2.2, ale ja
potrebuji kompilovat programy (v c) pro jiny stroj, ktery ma glibc
2.1.2. Kdyz program zkompilovany na prvnim pustim na druhem, nahlasi, ze
chce minimalne 2.1.3 (netusim, jak prisel k tomuto cislu).

	Co s tim?

	Upgradeovat na druhem stroji glibc se mi opravdu nechce, protoze dany
pocitac je pomerne mission-critical a zrovna v tomhle by se pripadna
chyba projevila dost nehezky. Jak tedy donutim gcc, aby pozadovalo pro
scompilovane programy nizsi verzi glibc nez jaka je na danem pocitaci
nainstalovana?

	Diky,

Michal Illich