VIM a ceska klavesnice

Čtvrtek Červen 7 22:46:10 CEST 2001

On Thu, 7 Jun 2001 roofer na post.cz wrote:

> Narazil jsem vsak na problem. Pokud mam zapnutou
> ceskou klavesnici, tak se editor stava nepouzitelnym,
> protoze 'zmizi' vetsina prikazu (o posunute dvojtecce
> ci lomitku ani nemluve).

Asi to nebude povazovano za prilis konstruktivni radu, ale ja jsem si
proste zvyknul na to, ze na ceske klavesnici jsou :, / atd. na jinem
miste. A v pripade nejvyssi nouze proste zmacknu pravy Alt, protoze
pouzivam klavesnici (czsk), na ktere se jde mezi ceskou a us prepnout
rychle a docasne takto (<rypal> jediny problem jsou windowsi klavesnice,
u kterych se do mist, kde je pravy alt cpou ruzna zbytecna mysitka a
voknitka </rypal>).