Zabudnuté uživatelské heslo

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pátek Červen 8 00:03:32 CEST 2001

On Thu, 7 Jun 2001, matov wrote:

> Ako sa dá zisti<< zabudnuté u3/4ívateuské heslo. Nepodarilo sa mi nikde nájs<<
> ako dekódova<< zakódované heslo.
Heslo se vam v Linuxu zrejmne rozkodovat nepodari. Muze se vam vsak
podarit zjistit heslo pomoci nekterych programku, ktere zkouseji jako
heslo zadadavat slova, ktera maji ulozena ve slovniku.
Pokud se pouze potrebujete dostat do systemu, nabootujte linux s
parametrem init=/bin/sh, premountujte disk jako rw, zmente heslo,
synchronizujte obsah cache s diskem (sync) a restartujte pocitac.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..