BFU: Chyba pppd 16

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Pátek Červen 8 00:14:36 CEST 2001

David Rohleder wrote:
> No ne tak docela. Proste spravna distribuce to ma spravne a uzivatel
> (nebo root) by nemel zasahovat do pristupovych prav nebo suidovat
> programy. Jestli je suid bit nastaven spatne, tak je to na nahlaseni
> bugu do bug tracking systemu prislusne distribuce.

diky za podporu, presne tohle jsem mel na mysli. napr. v rh uz mynimalne
od verze 5.2  pppd suidnuty _neni_, ale spousti ho suidnuty wrapper
usernetctl, ktery zajisti, ze se bude volat pres patricne skripty tak,
aby mu v choulostive situaci neprisla zadna vstupni data, se kterymi by
se chudinka nevyrovnal.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU