instalace debian- woody

Pátek Červen 8 01:35:30 CEST 2001

openstyle na quick.cz napsal:
> instalace debian- woody

to radsi ani nezkousejte

> jak zvolit spravnou instalaci...? .. podle mne bych si mnel stahnout tohle
> ftp://ftp.debian.cz/pub/debian/dists/woody/main/disks-i386/current/

woody neni releasnuty, a bootovacky nejsou v moc pouzitelnem stavu. jinak
pro otrle je v woody/disks-i386 neoc, co mohou zkusit

> ale nejsem si jistej zda jsem cestu volil spravne nevim co znamena adresar
> CONTRIB (misto ../main/) nobo "non-free" - taktez...

RTFM o debianu na webu .org?
contrib - splnuji DFSG, ale potrebuji non-free program/nezabaleny program
non-free - nesplnuji DFSG, ale lze je volne distribuovat

> ¨Take by mne zajimalo jestli se to vejde na jednu placku nebo pokud to bude
> na vic jak to palit..
> (predchozi otazku zjistim asi rychle) ale to paleni me trochu zere, pokud to
> bude na 4CD tak by bylo asi dobry dat na kazdy CD vhodny adresare..

pokud mate mirror, tak balicek debian-cd, nebo se podivejte ne
cdimage.debian.org

> Mam to udelat boottable ?

viz. debian-cd - ano, CD jsou bootovatelna. kazde trochu jinym kernelem

> jsem powered by RH ale rad bych presel na debiana. Co se tyce jeho instalace
> tu snad zvladnu, ale ten vyber spravny distribuce mi nejak dava zabrat...
> tusim mezery ve vzdelani.....

Debian GNU/Linux je to, co se nachazi v

				Petr Cech
P.S. zkuste czdebian-l na debian.cz
P.P.S. schvalne, kdy to yena konecne prida to Meta-FAQu
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> We Are Debian.  You Will Be Packaged. Media Opinion Is Irrelevant.