BFU: Chyba pppd 16

Ivo Cilich ivosc na quick.cz
Pátek Červen 8 07:04:59 CEST 2001

> Když nepomohlo nastavit pppd setuid bit, tak se podívejte, jestli ho má
> kppp. Ono ho mít nastavený nemusí, ale je to nejjednodušší řešení:

kppp setuid bit nastaveny melo, ale presto jsem mu ho nastavil znovu.

> with kppp, then /etc/resolv.conf must be read/writable by the members of
> that group. The same counts for /etc/ppp/pap-secrets and
> /etc/ppp/chap-secrets if you want to use the built-in PAP or CHAP support=

Tak jsem zkusil vytvorit novou skupinu modem, vlozil jsem tam uzivatele a
priradil k ni (read/write) ty tri soubory (btw resolv.conf mam v adresari
/etc/ppp/) a vysledek je opet nulovy :-(
Mam tu masinu doma, tudiz vzhledem k pripojeni k internetu nepozaduji
prakticky zadnou bezpecnost, takze bych to rad nekde povolil generalne uplne
vsem at uz je pokoj.

   Preji hezky den
                   Ivos C.