RAM

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červen 8 10:15:07 CEST 2001

On 08/06/2001, Jiri Kratochvil wrote:

> spatny WindowManager :)))
>
> Ale vazneji KDE je _trochu_ nenazrane (viz debata nenazrana mozilla),
> ale 150 MB se mi zda opravdu docela dost. Zkuste se kouknout do vypisu
> procesu co vam kde zere pamet a potom se da neco resit

Hlavne si overte, jestli se divate pri zjistovani volne pameti na
spravny udaj. Pokud pouzivate free, muze to vypadat treba takto:

[mike na mike mike]$ free
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        126648     123448       3200          0        332      30584
-/+ buffers/cache:      92532      34116
Swap:       372912         44     372868

Zdalo by se, ze mam volne jenom 3 MiB, ale to je udaj, ktery nepocita s
pameti pridelenou na kesovani diskovych operaci. Ta je totiz v pripade
potreby aplikacim k dispozici. Podstatna je hodnota na druhem radku, takze
jak vidno, ve skutecnosti mam volnych 34 MiB.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka