VIM a ceska klavesnice

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Pátek Červen 8 12:52:42 CEST 2001

> Dobry den.
>
> Zlakan clanky na rootu jsem se (znovu) odhodlal
> naucit vi(m) a docela se mi dari :-)
>
> Narazil jsem vsak na problem. Pokud mam zapnutou
> ceskou klavesnici, tak se editor stava nepouzitelnym,
> protoze 'zmizi' vetsina prikazu (o posunute dvojtecce
> ci lomitku ani nemluve).
>
> Mam tedy dotaz, jak takovouto situaci resite? Pouzitim
> nejake specialni klavesove mapy?
> (a kde jsou pak akcentvana pismenka)?
>
> Predem diky za radu
>
>                     M. Bauer

Ja pouzivam klavesnici czsk(us_cz_prog), ktera se od US lisi jen
horni radou akcentovanych znaku (na cislech) a mrtvymi klavesami
carka(hacek) a krouzek.
Pokud ale vim, tak od XFree 4.0.0 je tato mapa v distribuci nejak
pokazena (nefunguje prava ctvrtina klavesnice) proto vzdy po
instalaci prekopiruju adresar xkb z XFree 3.3.6. Uz jsem to i kamsi
psal jako chybu, ale bez uspechu.

Martin Horak