desktopy v KDE

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Pátek Červen 8 12:52:15 CEST 2001

Dne čt  7. červen 2001 20:22 jste napsal(a):

>  Bude to v KDE2.2 . Zatim musi stacit kstart, viz. 'kstart --help'.
>
>  Lubos Lunak
> --
>  l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
>  http://dforce.sh.cvut.cz/~seli

Kdyz otevrete Mozillu na desktoipu, ktery chcete, tak na liste okna kliknete
pravym a date ulozit nastaveni. Pokud to hned zavrete, po dalsim spusteni se
otevre mozilla na desktopu a ve velikosti okna jako predtim, vyzkouseno
KDE 2.1.1

------ Lukas Marsalek ------
-- student  FEI VUT Brno ---
Koleje Pod Palackeho vrchem