RE: rozdělení disku pro DOS/W3.11/W98/Linux

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Červen 8 11:22:58 CEST 2001

>Podle mych zkusenosti to nemusi byt prvni primarni partisna,
>ale musi byt jedina aktivni.

VZDYCKY by mela byt pouze jedina aktivni primarni partisna.
Teda jestli jste nemyslel jedina msdos primarni ...
fdisk udela taky jenom jednu, partition magic hudra,
ze dve msdos primarni partition mohou zpusobit problem.
Zatim jsem pri mych pokusech s tremi primarnimi msdos partition
(troje ruzna win95/98) na problem nenarazil
teda snad jenom win98 zacaly prebirat nastaveni z tech druhych navzajem
tak jsem to utnul a spolu s nasazenim linuxu a solarisu jsem presel na
troje win98 na jedne partition v drvspace discich
stejne je tam milion zbytecnych souboru a nikdo nevi co se da beztrestne
smazat ;)
tak jsou alespon v kompresi 2.8:1 a vyborne se to zalohuje na RW (1
soubor)

PS: mam spise zajimavou zkusenost ohledne Solarisu8 s podporou velkych
HD
(debil nejak ignoruje LBA udaje HD, takze je dobre ho dat jako prvni
partition)
a kooperace s linuxem - Solaris ma bohuzel OS identifikator jako linux
swap !!!
(takovy RH 7.0 ho zlidviduje diky swap identifikaci bud pri instalaci,
nebo pokud vznikne Solaris az potom,
dostanou se jeho slize na puvodni oznaceni linux swap
(teda pokud byl swap v extend) a je po nem.
Takze pokud nekdo ma zajem o souziti Solaris a linux, tak opatrne ...

radek.karaffa na ct.cz