Suse 7.1 hidden partition

Roman LISZKA aplint na volny.cz
Pátek Červen 8 11:43:31 CEST 2001

Miroslav Kubiczek wrote:

> pěkný den přeji,
> mám problém s instalaci SuSE7.1
> na své mašince provozuji SuSE spolu s NT a po včerejším upgradu SuSE 7.0 ->
> 7.1 mi po bootu NT zmizla FAT partition, stala se hidden. Použitím Partition
> Magicu se toto dá odstranit, ale jen do dalšího rebootu. Čím to je nevím,
> zdá se mi jako by nový LILO nastavil tuto partition jako hidden.

Novejsi lila jsou nejak moc chytra a delaji takove veci. Do
/etc/lilo.conf dopiste nekam na zacatek (treba pred prompt) radky:

change-rules
    reset

a spustte lilo. A jiz by lilo nemelo byt pri bootovani chytrejsi nez Vy.
Pak si predelejte typy partition-u a je to.
Taky mne to trvalo hodinu, nez jsem prisel na to, proc mi najednou
miznou disky a autory lila jsem proklel, kdyz jsem zjistil, ze provadi
se mnou hru na schovavani, bez toho, abych cokoliv takoveho chtel a
predesle verze nic takoveho nedelaly.
Podobnou vlastnosti je postizeno i treba Mandrake8 a urzite i jine
novejsi distribuce s novym lilem.

Ing. Roman LISZKA				AplInt
mailto: webmaster na www.hledam.cz			Dukelska 672
tel.: +420 659 334 621, +420 603 344611		739 61 Trinec 1
http://www.hledam.cz				Czech Republic